Na początek trzeba sobie uświadomić jak istotną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet okazał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują duże środki w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych.
https://levelrank.net/blog-seo/filtry-bany-czyli-o-karach-google/ . Według statystyk aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu zdobycie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie obserwowane tak, aby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz
Brak kometarzy